Αυτήν την αλήθεια δεν θέλουν να την παραδεχθούν οι ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά


Αναγνώσεις: |


Η αντιγραφή και αποθήκευση έχει καταχωρηθεί επιτυχώς!

Σας ενημερώνουμε ότι ο παρόν ιστότοπος χρησιμοποιεί λογισμικό διασφάλισης πνευματικών δικαιωμάτων.

Έχετε αντιγράψει το άρθρο στα αγαπημένα στις:

Σας ενημερώνουμε ότι ο παρόν ιστότοπος χρησιμοποιεί λογισμικό διασφάλισης πνευματικών δικαιωμάτων.
«σὺ πιστεύεις εἰς τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ;» (Ἰωάν.9,35)
Τὸ θαῦμα τῆς θεραπείας τοῦ ἐκ γενετῆς τυφλοῦ ἀκούσαμε, ἀγαπητοὶ ἀδελφοί, στὸ σημερινὸ Εὐαγγέλιο τῆς Θείας Λειτουργίας. Ἀπὸ ὅλη τὴν ἱστορία του ἂς προσέξουμε ὅ,τι γράφεται στὶς τελευταῖες γραμμές του, ὅπου ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς συναντήθηκε μὲ τὸν πρώην τυφλό, τὸν ὁποῖον πέταξαν ἔξω ἀπὸ τὴν αἴθουσα τῶν συνεδριάσεων οἱ Φαρισαῖοι μετὰ τὴν θαρραλέα ὁμολογία του. Κατὰ τὴ συνάντηση ἐκείνη ἔχομε τὴν δεύτερη σημαντικὴ αὐτοαποκάλυψη τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Πρώτη φορά, ὅπως εἴπαμε στὸ προηγούμενο κήρυγμά μας, ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς φανέρωσε ὅτι εἶναι Μεσσίας στὴ Σαμαρείτιδα. Τώρα μπροστὰ στὸν ἐκ γενετῆς τυφλὸ διακηρύσσει καὶ πάλι τὴ Θεότητά Του ὁλοφάνερα.


Ἂς θυμηθοῦμε ξανὰ τὴν σπουδαία στιχομυθία πού εἶχαν ὁ Κύριος μὲ τὸν τυφλό: «...εὑρών αὐτὸν (ὁ Ἰησοῦς) εἶπεν αὐτῶ: σὺ πιστεύεις εἰς τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ;». Ἀπεκρίθη ἐκεῖνος καὶ εἶπε. Καὶ τίς ἐστι, Κύριε, ἵνα πιστεύσω εἰς αὐτόν; Εἶπε δὲ αὐτῶ ὁ Ἰησοῦς. «Καὶ ἐώρακας αὐτὸν καὶ ὁ λαλῶν μετά σοῦ ἐκεῖνος ἐστιν. Ὁ δὲ ἔφη. Πιστεύω, Κύριε, καὶ προσεκύνησεν αὐτῶ».

Ἀπὸ αὐτὸ τὸ καταπληκτικὸ σκηνικό τῆς πίστεως ἂς ἐπιμείνουμε στὴ φράση τοῦ Κυρίου μας «πιστεύεις εἰς ΤΟΝ Υἱὸν τοῦ Θεοῦ» καὶ ἂς προσκαλέσουμε τοὺς αἱρετικοὺς τῶν ἡμερῶν μας τοὺς λεγόμενους χιλιαστὲς νὰ προσέξουν καὶ αὐτοὶ τὴν προηγούμενη φράση τοῦ Κυρίου μας. Νὰ προσέξουν, σὰν ἐπιμελεῖς «σπουδαστὲς» τῶν Γραφῶν πού εἶναι, πῶς ὁμιλεῖ γιὰ τὸν Ἑαυτὸ Του ὁ Κύριός μας. Αὐτοὶ δυστυχῶς ἀρνοῦνται ὅτι εἶναι πράγματι ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ. Ἀρνοῦνται, ὅπως ἐκήρυτταν μὲ ἁπλότητα Πατέρες καὶ Διδάσκαλοι τῆς Ἐκκλησίας μας, ὅτι ὁ Θεὸς εἶναι Πατέρας κατὰ φύσιν τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Ἐνῶ ὅλος σχεδὸν ὁ χριστιανικὸς κόσμος σὲ Ἀνατολὴ καὶ Δύση, Ὀρθόδοξοι, Ρωμαιοκαθολικοί, Προτεστάντες, ὁμολογοῦν τὸ ὁμοούσιο τοῦ Υἱοῦ μὲ τὸν Πατέρα Του, τὸ ἀρνοῦνται οἱ ψευδομάρτυρες τοῦ Γιεχωβᾶ. Καὶ ἐντούτοις κάποτε διεκδίκησαν καὶ δικαστικὰ τὸ ἐπίθετο χριστιανοί. Πῶς ὅμως νὰ χαρακτηρίζονται χριστιανοί, ὅταν ἀπορρίπτουν τὸ βασικὸ θρησκευτικὸ δόγμα τῆς πίστεώς μας, πού εἶναι ἡ Θεότητα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ;

Δὲν βλέπουν στὸ σημερινὸ Εὐαγγέλιο, ὅτι ὁ Ἴδιος ὁ Κύριος πού χάρισε τὸ φῶς στὸν ἐκ γενετῆς τυφλὸ χαρακτήρισε τὸν Ἑαυτό Του ὡς «τὸν Υἱὸν τοῦ Θεοῦ», καὶ ὄχι ἁπλὰ υἱὸν τοῦ Θεοῦ; Ἄλλη σημασία ἔχει τὸ «υἱὸς τοῦ Θεοῦ» καὶ ἄλλη τὸ «ὁ υἱὸς τοῦ Θεοῦ». Υἱοὶ τοῦ Θεοῦ, παιδιὰ τοῦ Θεοῦ, εἴμαστε καὶ ἐμεῖς, οἱ ἄνθρωποι, ὅσοι ὁμολογοῦμε πίστη σ’ Ἐκεῖνον τὸν Μονογενῆ Υἱόν Του. «Ὅσοι δὲ ἔλαβον αὐτόν, θὰ μᾶς τονίσει ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα Θεοῦ γενέσθαι, τοῖς πιστεύουσιν εἰς τὸ ὄνομα αὐτοῦ». (Ἰωάν. 1,12).

Ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς εἶναι ὁ μόνος κατὰ φύσιν Υἱὸς τοῦ Θεοῦ. Γι’ αὐτὸ καὶ ὁμολογοῦμε στὸ Σύμβολο τῆς πίστεως μας «Φῶς ἐκ φωτός, Θεὸν ἀληθινόν, ἐκ Θεοῦ ἀληθινοῦ γεννηθέντα, οὐ ποιηθέντα, ὁμοούσιον τῷ Πατρί...». Ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς δὲν εἶναι ποίημα, κτίσμα τοῦ Θεοῦ, ὅπως εἶναι οἱ ἄγγελοι καὶ οἱ ἄνθρωποι. Καὶ μάλιστα χρησιμοποιοῦμε τὴν εἰκόνα τοῦ ἥλιου καὶ τοῦ φωτὸς γιὰ νὰ πλησιάσουμε κάπως μὲ τὸ μικρὸ μυαλό μας τὸ ἀπρόσιτο Μυστήριο τῆς πρὸ πάντων τῶν αἰώνων Γεννήσεως τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ. Στὴν περίπτωση αὐτὴ ψελλίζουμε ταπεινά: «Ὅπως ὁ ἥλιος γεννᾶ ἀμέσως τὸ φῶς, καὶ τὸ φῶς εἶναι τῆς ἴδιας φύσεως μὲ τὸν ἥλιο, καὶ ὑπάρχει ἀμέσως ἀφότου ὑπάρχει ἥλιος, ἔτσι καὶ ὁ Πατέρας γεννᾶ ἀμέσως τὸν Υἱὸ καὶ ὁ Υἱὸς εἶναι τῆς ἴδιας φύσεως μὲ τὸν Πατέρα καὶ ὑπάρχει ἀμέσως ἀφότου ὑπάρχει Πατέρας, δηλαδὴ ἀνέκαθεν, πάντοτε, ἀκριβῶς διότι πάντοτε ὑπάρχει ὁ Πατέρας.

Αὐτὴν τὴν ἀλήθεια δὲν θέλουν νὰ τὴν παραδεχθοῦν ταπεινὰ οἱ ψευδομάρτυρες τοῦ Ἰεχωβά. Ὅπως οἱ πρῶτοι ἀρνητὲς τῆς Θεότητας τοῦ Κυρίου μας, οἱ Ἀρειανοὶ στὰ χρόνια του Ἁγίου Ἀθανασίου καὶ τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου, δὲν προσκυνοῦν τὸ Χριστὸ ὡς Θεό, ἀλλὰ ὡς τὸ πρῶτο κτίσμα, πλάσμα τοῦ Θεοῦ. Γι’ αὐτοὺς δημιουργήθηκε ἐν χρόνω, ὅπως ἀκριβῶς κάθε κτίσμα τοῦ Παναγάθου Θεοῦ. Σύμφωνα μὲ τὴν ἀσεβῆ τους ἄποψη δὲν εἶναι τῆς ἴδιας φύσεως μὲ τὸν Πατέρα, ἀλλὰ Ὂν κατώτερό του Πατρός. Εἶναι ἕνας ἄγγελος, ἢ καλύτερα ὁ ἀρχάγγελος Μιχαήλ.

Καὶ ὅμως πότε ἄγγελος ἢ ἀρχάγγελος τοῦ Θεοῦ ὀνόμασε τὸν ἑαυτό του ὡς τὸν υἱὸ τοῦ Θεοῦ καὶ ὁ ὁποῖος δέχθηκε προσκύνηση ἀπὸ ἀνθρώπους, ὅπως ἔκαμε σήμερα ὁ Κύριός μας συνομιλώντας μὲ τὸν ἐκ γενετῆς τυφλό; Δὲν βλέπουν οἱ χιλιαστὲς καὶ ὅσοι ἐξομοιώνουν τὸν Ἰησοῦ Χριστὸ μὲ τοὺς ἁγίους ἀγγέλους τί γράφει στὴν πρὸς Ἑβραίους ἐπιστολὴ του ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ὅταν ἐρωτᾶ τὸν καθένα πού ἀμφιβάλλει γιὰ τὴν Θεότητα τοῦ Κυρίου μας; «Τίνι γὰρ εἶπε ποτὲ τῶν ἀγγέλων, Υἱός μου εἶ σύ, ἐγὼ σήμερον γεγένηκά σε». (Ἑβρ.1,5). Καὶ πῶς νὰ πεῖ αὐτὰ τὰ λόγια ὁ Θεὸς σὲ ἀγγέλους, ὅταν τοὺς ἀγγέλους δὲν τοὺς ἐγέννησε, ἀλλὰ τοὺς ἔκτισε, τοὺς ἔπλασε; Μόνο τὸν Ἰησοῦ Χριστὸ ἐγέννησε, ὥστε νὰ Τὸν ἀκοῦμε σήμερα μπροστὰ στὸν ἐκ γενετῆς τυφλὸ νὰ αὐτοχαρακτηρίζεται ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ.

Ἀλλὰ περὶ αὐτοῦ τοῦ σπουδαίου θέματος θὰ ἐπανέλθουμε, ὥστε νὰ εἴμαστε σὲ θέση κάπως νὰ μπορέσουμε νὰ ἀμυνθοῦμε ἀξιοπρεπὼς μπροστὰ στὴ θρασύτητα καὶ ἀσέβεια τῶν αἱρετικῶν, ἀπὸ τὶς ὁποῖες εἴθε νὰ μᾶς φυλάξει ὁ Κύριος. Ἀμὴν

+Ο Ελευθερουπόλεως Χρυσόστομος

Γίνετε συμμέτοχοι στην προσπάθειά μας!

Αποστείλετε προτεινόμενο υλικό στο ptheoxaris@yahoo.gr προς ωφέλεια των ψυχών όλων μας!