Ούτε γλώσσα ούτε νησιά θα παραδώσουμε... κόντρα στην παράνοια των ελληνοκάπηλων!


Ανάγνωση σε 2.1 λεπτά
Αναγνώσεις: |


Η αντιγραφή και αποθήκευση έχει καταχωρηθεί επιτυχώς!

Σας ενημερώνουμε ότι ο παρόν ιστότοπος χρησιμοποιεί λογισμικό διασφάλισης πνευματικών δικαιωμάτων.

Έχετε αντιγράψει το άρθρο στα αγαπημένα στις:

Σας ενημερώνουμε ότι ο παρόν ιστότοπος χρησιμοποιεί λογισμικό διασφάλισης πνευματικών δικαιωμάτων.

Σχόλιο Σ.Ν.Π.: "Αφού είναι τόσο υπεράνω, ας δώσουν το παράδειγμα παραχωρώντας πρώτοι την δική τους περιουσία... Όχι αυτήν που με το αίμα τους οι ήρωες της πατρίδας μας κερδίσαν!"  
του Κωνσταντίνου Χολέβα
Ο Υφυπουργός Παιδείας Κώστας Ζουράρις μας εξέπληξε δυσάρεστα δηλώνοντας ότι δεν πειράζει αν μας πάρουν οι Τούρκοι 16 νησιά, αρκεί να κρατήσουμε τη γλώσσα μας. Προσέθεσε ότι τα νησιά άλλοτε τα χάνουμε, άλλοτε τα ελευθερώνουμε. Έστω κι αν διευκρίνισε ότι χρησιμοποίησε «σχήμα καθ’ υπερβολήν» η δήλωση είναι απαράδεκτη, ειδικά όταν προέρχεται από κυβερνητικό στέλεχος.


Με τον Κώστα Ζουράρι έχουμε παλαιότερα συναντηθεί σε κοινούς αγώνες κατά του σχεδίου Ανάν και εναντίον του βιβλίου της Μ. Ρεπούση. Εκτιμώ την ελληνοπρεπή παιδεία του, αλλά όπως θα έλεγαν οι Αρχαίοι «Φίλος Πλάτων (εν προκειμένω: Κώστας), φιλτάτη η αλήθεια». Η Ελληνική και Ορθόδοξη Γραμματεία, την οποία γνωρίζει, δίνει αποστομωτικές απαντήσεις για το θέμα που άνοιξε ο Υφυπουργός Παιδείας. Επιλέγω ενδεικτικά.

Ο Ζουράρις διαβάζει πολύ τα Αρχαία κλασσικά κείμενα. Του θυμίζω τον όρκο των Αθηναίων Εφήβων, στον οποίο περιλαμβάνεται η φράση «Την πατρίδα ουκ ελάττω (ή ελάσσω) παραδώσω»!. Από τον λόγο Λυκούργου κατά Λεωκράτους (κεφ. 77) αντιγράφω σε νεοελληνική απόδοση Σαράντου Καργάκου:

«Δεν θα ντροπιάσω τα όπλα τα ιερά ούτε θα εγκαταλείψω τον συμμαχητή μου, με οποιονδήποτε κι αν ταχθώ στη γραμμή. Θα αμυνθώ και για τα ιερά και για τα όσια και μόνος και μαζί με πολλούς και την πατρίδα δεν θα παραδώσω μικρότερη, αλλά μεγαλύτερη και ισχυρότερη απ’ όση την παρέλαβα». Μεγαλύτερη και όχι μικρότερη οφείλουμε να παραδώσουμε την πατρίδα, φίλε Κώστα Ζουράρι, αν θέλουμε να τιμήσουμε τους Αρχαίους, τους οποίους θαυμάζεις.

Ο Ζουράρις μελετά τη Βυζαντινή Ιστορία και σέβεται την Ορθοδοξία. Καλό είναι να θυμηθεί την απάντηση του Βυζαντινού Αυτοκράτορος της Νικαίας και Αγίου της Εκκλησίας μας Ιωάννου Βατάτζη, ο οποίος το 1237 έγραφε προς τον Πάπα Γρηγόριο Θ΄ τα εξής: «Ουδέποτε παυσόμεθα μαχόμενοι και πολεμούντες τοις κατάγουσι την Κωνσταντινούπολιν», δηλαδή δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσουμε να πολεμούμε εναντίον αυτών που κατέχουν την Κωνσταντινούπολη, η οποία είχε καταληφθεί από τους Φράγκους ηγεμόνες της Δ΄ Σταυροφορίας. Όχι απλώς δεν αδιαφορούσε για την εδαφική ακεραιότητα ο Βατάτζης, αλλά ζητούσε να ελευθερώσει υπόδουλα ελληνικά εδάφη.

Ο Ζουράρις στην πρώτη ομιλία του στην Βουλή χρησιμοποίησε στίχους του Σεφέρη. Από τον Νομπελίστα ποιητή μας θα έπρεπε να εμπνευσθεί για να δώσει την πρέπουσα απάντηση στην αλαζονεία των Τούρκων. Παραθέτω στίχους από τη «Σαλαμίνα της Κύπρος»:

«… Ναι, όμως ο μανατατοφόρος τρέχει κι όσο μακρύς κι αν είναι ο δρόμος του, θα φέρει σ’ αυτούς που γύρευαν ν’ αλυσοδέσουν τον Ελλήσποντο το φοβερό μήνυμα της Σαλαμίνας. Φωνή Κυρίου επί των υδάτων. Νήσος τις έστι». (1)

Νήσοι ελληνικαί εισίν, Κώστα Ζουράρι, αυτές που ζητά ο Ερντογάν και θα τις προστατεύσουμε. Και τη γλώσσα και τα νησιά θα κρατήσουμε!

Πηγή: Άρθρο στην ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, 18 Δεκεμβρίου 2016, konstantinosholevas.gr

(1) Ο Γιώργος Σεφέρης βρέθηκε το 1953 στη Σαλαμίνα της Κύπρου και θυμήθηκε τη Σαλαμίνα της Αττικής και τη ναυμαχία, στην οποία κατατροπώθηκε ο στόλος του Ξέρξη. Η γενική «της Κύπρος» είναι επιλογή του Σεφέρη και όχι τυπογραφικό λάθος. 

                  • Συνέχεια Άρθρου ▼
                    Η μεταβλητότητα της εσωτερικής μας καταστάσεως (Άγιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος)










                     Παραπονιέστε για τή μεταβλητότητα της εσωτερικής σας καταστάσεως -άλλοτε είναι καλή και άλλοτε κακή. Δεν γίνεται αλλιώς.

                    «Έχω δοκιμάσει και δοκιμάζω δυσάρεστες ψυχικές καταστάσεις με διάφορες μορφές». Δεν έχουμε παρά νά τις υπομένουμε με ταπείνωση και γενναιοψυχία, χωρίς να χαλαρώνουμε τον πνευματικό μας αγώνα, χωρίς να παραμελούμε την εκπλήρωση των θείων εντολών -αυτό ακριβώς που κάνετε..



                    Έρχεται μία καλή πνευματική κατάσταση. Φεύγει. Έρχεται μία κακή. Φεύγει κι αυτή. Η εναλλαγή τους είναι συνεχής και αναπότρεπτη. Το μόνο πού...
                    μπορείτε και πρέπει να κάνετε, είναι να επιθυμείτε καί νά επιδιώκετε πάντα το καλό.


                    Άν δεν αντιμετωπίζαμε ποτέ καμιά δυσκολία, τότε θα είχαμε πέσει σε πνευματική νάρκη.

                     

                    Ψυχικές μεταπτώσεις

                    Οι ψυχικές μεταπτώσεις συμβαίνουν σε όλους. Δεν έχετε, λοιπόν, παρά νά τις υπομένετε ήρεμα, αφήνοντας τον εαυτό σας στα χέρια του Θεού. Μη νοιάζεστε για τίποτ’ άλλο, παρά μόνο για τούτο: Να είστε πάντα μαζί με τον Κύριο. Ό,τι κι αν σας συμβαίνει, σ’ Αυτόν να καταφεύγετε, σ’ Αυτόν ν’ αποκαλύπτετε την ψυχή σας, σ’ Αυτόν ν’ ακουμπάτε τα βάρη σας, σ’ Αυτόν να λέτε τον πόνο σας… Καί νά προσεύχεστε, παρακαλώντας Τον να σας απαλλάξει από πειρασμούς και θλίψεις, αν είναι θέλημά Του..

                    Η ψυχική ευφορία και ευδιαθεσία, η αναψυχή και η παρηγοριά δεν είναι πάντα γνωρίσματα καλής πνευματικής καταστάσεως, η οποία έχει τρία άλλα βασικά χαρακτηριστικά: ά) ζήλο για την ευαρέστηση του Θεού, β) φρόνημα ταπεινό και καρδιά συντριμμένη, γ) παράδοση στο θείο θέλημα. Υπάρχουν αυτά μέσα σας; Αν ναί, είστε σε καλό δρόμο.

                     

                    Οι πνευματικές παρηγοριές στην κατά Θεόν ζωή

                    Λυπηθήκατε, επειδή χάσατε πολύ γρήγορα την παρήγορη εκείνη εσωτερική κατάσταση, στην οποία βρισκόσασταν μετά τη θεία Μετάληψη. Αλλά πρέπει να ξέρετε, πως μία πνευματική παρηγοριά, μία «παράκληση», μ’ όποια μορφή κι αν μας επισκέπτεται -ως απέραντη ψυχική ειρήνη, ως απερίγραπτη χαρά, ως ιερός ενθουσιασμός, ως γλυκεία κατάνυξη ή ως οτιδήποτε άλλο-, δέν είναι το κύριο ζητούμενο στην κατά Θεόν ζωή. Η πρωταρχική επιδίωξη και το βασικό μέλημά μας είναι όχι οι παρηγοριές, αλλά η αποφασιστική και δυναμική διατήρηση του εαυτού μας, εσωτερικά και εξωτερικά, σε κατάσταση καλή, ευάρεστη στον Κύριο. Η όποια παρηγοριά δίνεται από το Θεό σαν «δόλωμα», πρόκληση και προτροπή.

                    «Νά τι θ’ απολαύσεις! Αγωνίσου, λοιπόν!». Επομένως, όταν τη στερούμαστε, δεν πρέπει ν’ απελπιζόμαστε, αλλά με μεγαλύτερο ζήλο, με σταθερότητα και επιμονή ν’ αγωνιζόμαστε «τόν καλόν αγώνα της πίστεως» (Α’ Τίμ. 6:12).

                     

                    Οι πνευματικές ηδονές δεν είναι πάντα ωφέλιμες

                    Σάς αρέσει να βυθίζεστε μέσα στις πνευματικές ηδονές, να νιώθετε πάντα ικανοποίηση και ευφροσύνη από την προσευχή και την κοινωνία σας με τον Κύριο. Αυτό, όμως, είναι και αδύνατο και ανώφελο. Αδύνατο, γιατί κάθε μορφή πνευματικής αναψυχής δεν είναι καρπός δίκης μας προσπάθειας, αλλά δώρο του ελέους του Θεού, δώρο που προσφέρεται σ’ οποίον, όποτε και για όσο Εκείνος θέλει. Αδύνατο είναι, επίσης, γιατί, όσο ζούν και ενεργούν μέσα μας τα πάθη, καμιά πνευματική ηδονή δεν μπορεί να παραμείνει σταθερή στην ψυχή.

                    Άλλωστε, η άκαιρη και άλογη επιδίωξη τέτοιων ηδονών είναι, όπως είπα, καί ανώφελη, γιατί οδηγεί σε ψυχική παραλυσία και μαλθακότηταΕμείς οφείλουμε μόνο ν’ αγωνιζόμαστε με τρόπο ευάρεστο στον Κύριο, με ζήλο και ανδρεία, με νήψη και αυτοέλεγχο, με ταπείνωση και συντριβή. Για το Θεό πρέπει να κυριαρχούν στη καρδιά μας δυό αισθήματα: αγάπη και φόβος… Οι άγγελοι στέκονται μπροστά Του με φόβο και τρόμο… Ζήστε, επαναλαμβάνω, με νήψη, με πνευματική επαγρύπνηση, με φρόνημα ταπεινό…

                     

                    (“Ο δρόμος της ζωής”-επιλογές-, Ι. Μ. Παρακλήτου)

                     

                    (Πηγή ψηφ. κειμένου: agiazoni.gr)

                    https://alopsis.gr



                    Πηγή: https://adontes.blogspot.com/2021/09/blog-post_16.html
                    Πες μας τί νιώθεις και... Δες κάτι ειδικά για σένα ΕΔΩ!
                    Έχεις σημαντικές απορίες..; Βρες απάντηση ΕΔΩ!
                    Χαλάρωσε με μια Χριστιανική Ταινία ΕΔΩ!
                  • Συνέχεια Άρθρου ▼
                    Τι προκαλεί ψυχική κόπωση; Μπορεί μια ψυχή να είναι άδεια;






                    Τι προκαλεί ψυχική κόπωση;  Μπορεί μια ψυχή να είναι άδεια;

                    Γιατί δεν μπορεί;  Αν δεν υπάρχει προσευχή, θα είναι και άδεια και κουρασμένη. Οι άγιοι πατέρες ενεργούν ως εξής: 



                    Ο άνθρωπος είναι κουρασμένος, δεν έχει δύναμη να προσευχηθεί, λέει μέσα του: 

                    «Ίσως η κούρασή σου να είναι από δαίμονες», σηκώνεται και προσεύχεται.

                    Και ο άνθρωπος έχει δύναμη.

                    Έτσι έκανε ο Κύριος.  Για να μην είναι η ψυχή άδεια και να έχει δύναμη, πρέπει να συνηθίσει τον εαυτό του στην προσευχή του Ιησού - «Κύριε, Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με τον αμαρτωλό (αμαρτωλό)».

                    Αρχιμανδρίτης Αμβρόσιος (Γιούρασοφ)

                    πηγη



                    Πηγή: https://panagia-ierosolymitissa.blogspot.com/2023/02/blog-post_43.html
                    Πες μας τί νιώθεις και... Δες κάτι ειδικά για σένα ΕΔΩ!
                    Έχεις σημαντικές απορίες..; Βρες απάντηση ΕΔΩ!
                    Χαλάρωσε με μια Χριστιανική Ταινία ΕΔΩ!
                  • Συνέχεια Άρθρου ▼
                    Διήγηση Αγγέλου στον Μέγα Αρσένιο

                    Ο Μέγας Αρσένιος (4ος -5ος αιώνας), ο αρνητής κάθε σωματικής απολαύσεως, είχε την συνήθεια να διηγείται στους πατέρες ωφέλιμες ιστορίες και οπτασίες του, τις οποίες απέδιδε σε άλλα πρόσωπα, για ν’ αποφύγει ο ίδιος την κενοδοξία.''Κάποτε'', διηγήθηκε ο όσιος,'' ένας ηλικιωμένος μοναχός, ενώ καθόταν στο κελλί του, άκουσε αγγελική φωνή να του λέει: 
                    - Βγές έξω,νά σου δείξω την αξία των έργων των ανθρώπων.
                    ''Βγήκε ο μοναχός και ακολούθησε τον άγγελο σε κάποιο τόπο, όπου ένας άνθρωπος έκοβε ξύλα. Όταν τελείωσε, τα έδεσε και προσάθησε να τα σηκώσει, αλλά δεν μπόρεσε. Άφησε τότε κάτω το δεμάτι, πρόσθεσε κι άλλα ξύλα και διαρκώς συνέχιζε να προσθέτει''.
                    ''Προχώρησαν πιό κάτω, και δείχνει ο άγγελος στο μοναχό άλλον άνθρωπο, που αντλούσε νερό από ένα πηγάδι με τρύπιο κουβά. Και όπως ήταν φυσικό μέχρι ν’ ανεβάσει τον κουβά, το νερό χυνόταν όλο''.
                    Πιό πέρα βλέπουν ένα μεγάλο ναό. Δυό καβαλάρηδες, κρατώντας οριζόντια ένα τεράστιο ξύλο, προσπαθούσαν για πολύ ώρα να μπούν μέσα. Δεν τα κατάφεραν όμως, γιατί, ούτε έσκυβαν ούτε το ξύλο άφηναν''.
                    -Άκουσε τώρα πως εξηγούνται αυτά, είπε ο άγγελος. Αυτοί που βαστούσαν το ξύλο, συμβολίζουν όσους πιστεύουν, πως είναι δίκαιοι. Κι έτσι, για την υπερηφάνειά τους, μένουν έξω από τον παράδεισο. Εκείνος που έβγαζε νερό με το τρύπιο δοχείο, καλλιεργεί βέβαια τις αρετές, νηστεία, προσευχή, ελεημοσύνη, αλλά είναι ανθρωπάρεσκος. Κι επειδή του αρέσουν η επίδειξη κι ο έπαινος των ανθρώπων, γι’ αυτό δεν θα έχει καθόλου μισθό. 
                    Εκείνος, τέλος, που δεν μπορούσε να σηκώσει τα ξύλα, συμβολίζει καθένα που έχει πολλές αμαρτίες, κι αντί να τις αποβάλει με τη μετάνοια, προσθέτει κι άλλες''.
                    Μιάν άλλη φορά ο όσιος Αρσένιος διηγήθηκε την ακόλουθη ιστορία σχετική με τη θεία κοινωνία:
                    ''Ζούσε ένας αγωνιστής μοναχός στη Σκήτη, στον οποίο ο δαίμονας έσπειρε το λογισμό ότι ο άγιος Άρτος δεν είναι το ίδιο το Σώμα του Χριστού, αλλά αντίτυπό Του. Κάποια μέρα έβαλε μετάνοια στους άλλους πατέρες και φανέρωσε το πρόβλημά του.''
                    -Μή βλασφημείς! αποκρίθηκαν εκείνοι. Ο άρτος και ο οίνος μεταβάλλονται σε αληθινό Σώμα και Αίμα Χριστού. Επειδή όμως η ανθρώπινη φύση δεν μπορεί να δοκιμάσει σάρκα και αίμα, οικονόμησε ο Κύριος να μεταδίδονται σαν ψωμί και κρασί μόνο στη μορφή, όχι όμως στην ουσία.
                    ''Προσπαθούσαν οι πατέρες να τον πείσουν, αλλά εκείνος εξακολουθούσε να έχει αμφιβολίες. Αφού πέρασε μιά εβδομάδα με εκτενή προσευχή των αδελφών, πήγαν όλοι στην εκκλησία να λειτουργηθούν. Και τότε, στο «Εξαιρέτως της Παναγίας Αχράντου...», βλέπουν όλοι πάνω στο άγιο δισκάριο ένα βρέφος ζωντανό και χαριτωμένο. Κι όταν, αργότερα, ο ιερέας άπλωσε το χέρι του να μελίσει τον άγιο άρτο, βλέπουν ένα άγγελο να σφάζει με μαχαίρι το βρέφος, ν’ αδειάζει το αίμα του στο άγιο ποτήριο και να τεμαχίζει τη σάρκα του στις ίδιες μερίδες που μέλισε ο ιερέας τον άγιο άρτο!'' Στο «Μετά φόβου...», πλησίασε ο πλανεμένος μοναχός να μεταλάβει και κοινώνησε σάρκα ωμή που έσταζε αίμα!
                    ''Βλέποντας το φοβερό θαύμα ο μοναχός, αναλύθηκε σε δάκρυα χαράς και μετανοίας''.

                    Απόσπασμα από το βιβλίο «Εμφανίσεις και θαύματα των Αγγέλων»  (σελ.138-140) Ιεράς Μονής Παρακλήτου, Ωρωπός Αττικής 2007. πηγή

                    Πηγή: https://inpantanassis.blogspot.com/2015/07/blog-post_15.html
                    Πες μας τί νιώθεις και... Δες κάτι ειδικά για σένα ΕΔΩ!
                    Έχεις σημαντικές απορίες..; Βρες απάντηση ΕΔΩ!
                    Χαλάρωσε με μια Χριστιανική Ταινία ΕΔΩ!
                  • Συνέχεια Άρθρου ▼
                    Μορφές εμπειρίας της χάριτος του Θεού, Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Καψάνης (†)
                    Μορφές εμπειρίας της χάριτος του ΘεούΑρχιμανδρίτης Γεώργιος Καψάνης (†) 
                    Ποιες είναι οι εμπειρίες της χάριτος που μπορεί να λάβει ο χριστιανός, ώστε η πίστη και η χριστιανική ζωή να μη είναι γι’ αυτόν κάτι διανοητικό και εξωτερικό, αλλά αληθινή, πνευματική αίσθηση του Θεού, κοινωνία με τον Θεό, οικείωση του Θεού, στην οποία συμμετέχει ο όλος άνθρωπος;
                    Είναι πρώτα-πρώτα μία εσωτερική πληροφορία ότι διά της πίστεως στον Θεό βρίσκει το αληθινό νόημα της ζωής του. Αισθάνεται ότι η πίστη του προς τον Χριστό είναι πίστη που τον αναπαύει εσωτερικά, που δίνει νόημα στην ζωή του και τον καθοδηγεί, που είναι ένα δυνατό φως που τον φωτίζει. Όταν αισθανθεί έτσι την χριστιανική πίστη μέσα του, έχει αρχίσει να ζει την χάρη του Θεού. Ο Θεός δεν είναι κάτι εξωτερικό γι’ αυτόν.
                    Άλλη εμπειρία της χάριτος του Θεού λαμβάνει ο άνθρωπος, όταν ακούει στην καρδιά του την πρόσκληση του Θεού να μετανοήσει για τα σκοτεινά και αμαρτωλά του έργα, να επιστρέψει στην χριστιανική ζωή, να εξομολογηθεί, να μπει στον δρόμο του Θεού. Αυτή η φωνή του Θεού που ακούει μέσα του, είναι μια πρώτη εμπειρία της χάριτος του Θεού. Τόσα χρόνια που ζούσε μακριά από τον Θεό, τίποτε δεν καταλάβαινε.
                    Αρχίζει να μετανοεί· εξομολογείται για πρώτη φορά στην ζωή του στον Πνευματικό. Μετά την εξομολόγηση αισθάνεται βαθειά ειρήνη και χαρά, που ουδέποτε στην ζωή του είχε αισθανθεί. Και τότε λέει: “Ανακουφίσθηκα”. Αυτή η ανακούφιση είναι επίσκεψη της θείας χάριτος σε μία ψυχή που μετανόησε, και ο Θεός θέλει να την παρηγορήσει.


                    Τα δάκρυα που έχει ο μετανοών χριστιανός, όταν προσεύχεται και ζητά συγχώρηση από τον Θεό ή όταν εξομολογείται, είναι δάκρυα μετανοίας. Αυτά τα δάκρυα είναι πολύ ανακουφιστικά. Φέρνουν πολλή ειρήνη στην ψυχή του ανθρώπου. Και τότε ο άνθρωπος αισθάνεται ότι αυτά είναι δώρο και εμπειρία της θείας χάριτος.
                    Όσο βαθύτερα μετανοεί και έρχεται σε περισσότερη αγάπη προς τον Θεό και προσεύχεται με ένα θεϊκό έρωτα, τόσο εκείνα τα δάκρυα της μετανοίας γίνονται δάκρυα χαράς, δάκρυα αγάπης και θείου έρωτος. Αυτά τα δάκρυα, που είναι ανώτερα από τα δάκρυα της μετανοίας, είναι μία ανωτέρα επίσκεψη και εμπειρία της χάριτος του Θεού.
                    Προσερχόμαστε να κοινωνήσουμε το Σώμα και το Αίμα του Χριστού μετανοημένοι, εξομολογημένοι, με νηστεία και πνευματική προετοιμασία. Μετά την Θεία Κοινωνία τι αισθανόμαστε; Bαθειά ειρήνη στην ψυχή μας, χαρά πνευματική. Είναι και αυτό μία εμπειρία και επίσκεψη της χάριτος του Θεού.
                    Άλλες φορές πάλι, κατά την διάρκεια της προσευχής ή της θείας λατρείας ή της Θείας Λειτουργίας, αισθανόμαστε ανεκλάλητη χαρά. Κι αυτό είναι επίσκεψη της θείας χάριτος και εμπειρία Θεού.




                    Υπάρχουν όμως και άλλες ανώτερες εμπειρίες του Θεού. Η ανώτερη εμπειρία του Θεού είναι η θέα του άκτίστου Φωτός. Αυτό το φως είδαν οι μαθηταί του Κυρίου στο Όρος της Μεταμορφώσεως. Είδαν τον Χριστό να λάμπει όλος σαν τον ήλιο με ένα ουράνιο και θείο φως, το οποίο δεν ήταν υλικό, κτιστό φως, όπως είναι ο ήλιος και τα άλλα κτιστά φώτα. Ήταν άκτιστο φως, δηλαδή το φως του Θεού, το φως της Αγίας Τριάδος.
                    Αυτοί που καθαρίζονται τελείως από τα πάθη τους κι από την αμαρτία και προσεύχονται με αληθινή και καθαρά προσευχή, αξιώνονται αυτής της μεγάλης εμπειρίας, να δουν το φως του Θεού απ’ αυτή την ζωή. Αυτό το φως είναι που θα λάμπει στην αιώνια ζωή. Κι όχι μόνο το βλέπουν από τώρα, αλλά και τους βλέπουν από τώρα μέσα σ’ αυτό το φως. Διότι αυτό το φως περιβάλλει τους Αγίους. Εμείς δεν το βλέπουμε, αλλά οι καθαροί στην καρδιά και άγιοι το βλέπουν. Το φωτοστέφανο που εικονίζεται γύρω από τα πρόσωπα των Αγίων είναι το φως της Αγίας Τριάδος, που τους έχει φωτίσει και αγιάσει.


                    Από το βιβλίο: Αρχιμ. Γεωργίου, Καθηγουμ. Ι. Μ. Οσ. Γρηγορίου, ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Έκδ. Ι. Μ. Οσ. Γρηγορίου, Άγιον Όρος 1998, σελ. 14.
                    https://www.koinoniaorthodoxias.org/pnemvatiki-zwi/morfes-empeirias-tis-xaritos-tou-theou/

                    Πηγή: https://paterikos.blogspot.com/2025/07/blog-post_439.html
                    Πες μας τί νιώθεις και... Δες κάτι ειδικά για σένα ΕΔΩ!
                    Έχεις σημαντικές απορίες..; Βρες απάντηση ΕΔΩ!
                    Χαλάρωσε με μια Χριστιανική Ταινία ΕΔΩ!
                  • Συνέχεια Άρθρου ▼
                    Είπε Γέρων…

                    Φυλάξτε το στόμα σας, από λόγια περιττά, πικρόχολα, ανώφελα, ασκηθείτε στην προσευχή του Ιησού, εγκρατευθείτε και ο Κύριος θα σας περιβάλλει με το ανεκτίμητο δώρο της αγάπης Του
                    ***
                    Όταν ο άνθρωπος ντρέπεται τον ίδιο τον εαυτό του και αηδιάζει για τις πράξεις του, με τις οποίες προσέβαλε την αγάπη και την αγιότητα του Θεού, συντρίβεται εσωτερικά, νιώθει ότι πονάει και θλίβεται η καρδιά του, ταπεινώνεται μπροστά στο μεγαλείο του Θεού και παίρνει την απόφαση να μετανοήσει.
                    ***
                    Τι σημαίνει σωτηρία;  Ο θάνατος του σώματος είναι άραγε η προϋπόθεση για την είσοδο στη Βασιλεία του Χριστού;  Πως μπορούμε να αναπτύξουμε την ικανότητά μας να ζούμε σύμφωνα με τις εντολές του Χριστού, σύμφωνα με το Αγιο Πνεύμα; 
                    Ένα μόνο έχει σημασία: να φυλάξουμε την ένταση της προσευχής και της μετάνοιας. Τότε ο θάνατος δε θα είναι ρήξη, αλλά μετάβαση στη Βασιλεία, για την οποία θα έχουμε ετοιμασθεί με την κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, με την προσευχή και την επίκληση του Ονόματός Του: 
                    «Κύριε, Ιησού Χριστέ, ο θεός ημών, ελέησον ημάς και τον κόσμον Σου».

                    Πηγή: https://inpantanassis.blogspot.com/2015/07/blog-post_28.html
                    Πες μας τί νιώθεις και... Δες κάτι ειδικά για σένα ΕΔΩ!
                    Έχεις σημαντικές απορίες..; Βρες απάντηση ΕΔΩ!
                    Χαλάρωσε με μια Χριστιανική Ταινία ΕΔΩ!
                  • Συνέχεια Άρθρου ▼
                    Πνευματικές συμβουλές Αγίου Γέροντος Παϊσίου: 'Οταν εμείς αναθέτουμε τα πάντα σ' Αυτόν, ο Θεός υποχρεώνεται να μας βοηθήσει







                    «Ο Θεός μας δίνει πολλές ευκαιρείες για να κερδίσουμε τον Παράδεισο, αλλ' εμείς αυτές τις ευκαιρείες δεν τις δεχόμαστε όλες, τις διώχνουμε. Εάν όσα οφείλει ο άνθρωπος τα ξεπλήρωσε σ' αυτή τη ζωή, σώζεται»

                    «Ρίξτε το μεγαλύτερο βάρος του αγώνα σας στην προσευχή, γιατί αυτή μας κρατεί σε επαφή με το Θεό. Και η επαφή αυτή πρέπει να είναι συνεχής. Η προσευχή είναι το οξυγόνο της ψυχής, είναι ανάγκη της ψυχής και δεν πρέπει να θεωρείται αγγαρεία. Η προσευχή για ν' ακουστεί από το Θεό πρέπει να γίνεται με ταπείνωση, με συναίσθηση βαθιά της αμαρτωλότητας μας, και να είναι καρδιακή. Εάν δεν είναι καρδιακή, δεν ωφελεί. Ο Θεός ακούει πάντοτε την προσευχή του ανθρώπου που είναι πνευματικά ανεβασμένος. Η μελέτη της Αγίας Γραφής βοηθάει πολύ την προσευχή, θερμαίνει την ψυχή και μεταφέρει τον προσευχόμενο σ' ένα πνευματικό χώρο. Η προσευχή είναι ξεκούραση.
                    'Οταν εμείς αναθέτουμε τα πάντα σ' Αυτόν, ο Θεός υποχρεώνεται να μας βοηθήσει»

                    Πνευματικές συμβουλές Αγίου Γέροντος Παϊσίου

                    https://paraklisi.blogspot.com/2019/11/blog-post_3.html#more

                    http://hristospanagia3.blogspot.com/ 

                    agiotopia.gr




                    Πηγή: https://akrovolistishellas.blogspot.com/2025/07/blog-post_78.html
                    Πες μας τί νιώθεις και... Δες κάτι ειδικά για σένα ΕΔΩ!
                    Έχεις σημαντικές απορίες..; Βρες απάντηση ΕΔΩ!
                    Χαλάρωσε με μια Χριστιανική Ταινία ΕΔΩ!
                  • Συνέχεια Άρθρου ▼
                    Υπάρχει τρόπος να αντιμετωπίσω την δύσκολη εφηβεία;
                    Η ανατροφή των παιδιών ίσως είναι ένα από τα δυσκολότερα πράγματα που ο γονέας καλείται να αντιμετωπίσει στην ζωή του. Η δε ανατροφή σύμφωνα με τα χριστιανικά πρότυπα είναι ακόμη πιο δύσκολη στην τύρβη της σύγχρονης κοινωνίας που ζούμε. Τα ερεθίσματα που αποπροσανατολίζουν τα παιδιά μας είναι ποικίλα και δύσκολα μπορούμε να τα προστατέψουμε από αυτά. Παρά ταύτα η Σύναξη Νέων Παλαιοχωρίου έχει επιμεληθεί την ιστοσελίδα της «Ορθοδοξία & Παιδί» όπου υπάρχει άφθονο υλικό για την ενασχόληση των παιδιών μας, εάν είναι σε ηλικία που ενδείκνυται.
                    Συγκεκριμένα, έχουμε συλλέξει τραγούδια, κινούμενα σχέδια, διαδραστικά παιχνίδια, υλικό για κατήχηση και άλλα. Αλλά πιο σημαντικό είναι ότι έχουμε αναρτήσει άρθρα που αφορούν στην διαπαιδαγώγηση και που δίνουν λύσεις σε προβλήματα της καθημερινότητας. Εάν λοιπόν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία για το πώς να μεγαλώσετε τα παιδιά σας, μπορείτε να βρείτε λύσεις ΕΔΩ !
                  • Συνέχεια Άρθρου ▼
                    Αν δε νιώθεις καλά με τον εαυτό σου...
                    Πολλές φορές νιώθουμε πράγματα που δεν μπορούμε να εξηγήσουμε. Που μας απασχολούν και φοβόμαστε να τα συζητήσουμε και να τα εξωτερικεύσουμε.
                    Η Σύναξη Νέων Παλαιοχωρίου έχει φτιάξει ειδικά για σένα την "Πλατφόρμα Συναισθημάτων" όπου γράφεις μονολεκτικά ότι νιώθεις και μπορείς να διαβάσεις τί έχουν να σου πουν οι πατέρες της εκκλησίας, και πώς μπορείς να βρεις λύση στο πρόβλημά σου!

                    Δεν χάνεις τίποτε να δοκιμάσεις εδώ…
                  • Συνέχεια Άρθρου ▼
                    Ο άγιος πατήρ ημών Ιωάννης Καλαΐδης - Η κρίση δεν θα είναι γιατί αμαρτήσαμε αλλά γιατί δεν μετανοήσαμε!





                    Ο άγιος πατήρ ημών Ιωάννης Καλαΐδης - Η κρίση δεν θα είναι γιατί αμαρτήσαμε αλλά γιατί δεν μετανοήσαμε!


                    Πολλές φορές μας μιλούσε ο άγιος Πατέρας μας Ιωάννης για την μετάνοια και την κρίση του Κυρίου μας. Όταν πήγαμε στην Μυτιλήνη το 2001, στον άγιο Ραφαήλ και σε άλλα προσκυνήματα του νησιού, έκανε αρκετές ομιλίες που αναφέρονταν κυρίως στην αιώνια ζωή και μας έλεγε: " Υπάρχει η αιώνια ζωή! 
                    Οι νεοφανείς αυτοί Άγιοι που προσκυνήσαμε έζησαν πριν από πολλά χρόνια και σήμερα τους αποκάλυψε ο Θεός και είναι δίπλα μας και θαυματουργούν! Μας δείχνει λοιπόν ο Θεός μέσα από τα θαύματα των αγίων Του ότι υπάρχει η αιώνια ζωή και ότι θα υπάρξει στο τέλος αυτού του κόσμου η δικαία κρίση Του! 
                    Δεν θα μας πει ο καλός Θεός γιατί αμαρτήσαμε αλλά γιατί δεν μετανοήσαμε! Η κρίση είναι αυτή! " 
                    Η μετάνοια λοιπόν και η εξομολόγηση είναι ο δρόμος που θα μας οδηγήσει στην σωτηρία της ψυχής μας, όπως μας δίδασκε ο άγιος Πατέρας μας!Να έχουμε την αγία ευχή του!  Αμήν!
                    Τσεσμετζής Μιλτιάδης - εκπαιδευτικός 
                    ( Ο πατήρ Ιωάννης προσκυνάει, με μεγάλη ευλάβεια, την ιερή εικόνα του αγίου Ιγνατίου στην Ιερά Μονή Λειμώνος, στη Μυτιλήνη! )
                    apantaortodoxias

                    Πηγή: https://panagia-ierosolymitissa.blogspot.com/2025/07/blog-post_732.html
                    Πες μας τί νιώθεις και... Δες κάτι ειδικά για σένα ΕΔΩ!
                    Έχεις σημαντικές απορίες..; Βρες απάντηση ΕΔΩ!
                    Χαλάρωσε με μια Χριστιανική Ταινία ΕΔΩ!
                  • Συνέχεια Άρθρου ▼
                    Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς. Ο δεκάλογος του χριστιανικού νόμου: «Ου μοιχεύσεις».





                    Δεν θα μοιχεύσεις (Εξ. 20:13), ούτε θα πορνεύσεις, για να μη γίνεις, αντί μέλος του Χριστού, μέλος της πόρνης και αποκοπείς από το θεϊκό σώμα και ξεπέσεις από τη θεϊκή κληρονομιά και ριχτείς στη γέεννα. Γιατί αν, σύμφωνα με τον μωσαϊκό νόμο έπρεπε να καίγεται η κόρη του ιερέα, που θα πιανόταν να πορνεύει, επειδή εξευτέλισε τον πατέρα της, πολύ περισσότερο δεν πρέπει να καίγεται στην αιώνια κόλαση εκείνος που κόλλησε τέτοιο μόλυσμα στο σώμα του Χριστού;

                    Όχι μόνο να μην πορνεύσεις, μα και την παρθενία, αν μπορείς, ν’ ασκήσεις, για ν’ ανήκεις ολοκληρωτικά στον Θεό και να προσκολληθείς σ’ Αυτόν με τέλεια αγάπη, παραμένοντας κοντά Του σ’ όλη σου τη ζωή και φροντίζοντας πάντοτε χωρίς περισπασμούς ό,τι αφορά τον Κύριο, απολαμβάνοντας από τώρα τη μέλλουσα ζωή και ζώντας σαν άγγελος Θεού πάνω στη γη.

                    Γιατί η παρθενία είναι γνώρισμα των αγγέλων και μ’ αυτούς γίνεται όμοιος, όσο είναι δυνατόν, όποιος ασκεί την παρθενία, μολονότι έχει σώμα· ή μάλλον, πριν απ’ αυτούς, γίνεται όμοιος με τον Πατέρα, που γέννησε προαιώνια τον Υιό με τρόπο παρθενικό, και με τον παρθένο Υιό, που γεννήθηκε προαιώνια από Πατέρα παρθένο και σαρκώθηκε στους έσχατους καιρούς από Μητέρα παρθένα, και με το Άγιο Πνεύμα, που προβάλλεται με τρόπο ανέκφραστο μόνο από τον Πατέρα, όχι με γέννηση, αλλά με εκπόρευση. Μ΄ Αυτόν τον Θεό εξομοιώνεται και ενώνεται, συνάπτοντας μαζί Του άφθαρτο γάμο, εκείνος που διάλεξε την αληθινή παρθενία, που παρθενεύει στην ψυχή και στο σώμα, που ομορφαίνει όλες τις αισθήσεις και τον λόγο και τη διάνοια με τα κάλλη της παρθενίας.

                    Αν, πάλι, δεν προτιμάς την παρθενία ούτε την υποσχέθηκες στο Θεό, σου επιτρέπεται να πάρεις με γάμο μια γυναίκα, σύμφωνα με τους νόμους του Κυρίου. Μόνο μ’ αυτήν να συγκατοικείς, μόνο αυτήν να έχεις δική σου, με στόχο τον αγιασμό. Μ΄ όλη σου τη δύναμη να μένεις μακριά από άλλες γυναίκες. Και θα μπορέσεις να φυλαχτείς απ’ αυτές, αν αποφεύγεις τις άκαιρες συνομιλίες μαζί τους, αν γυρίζεις τα μάτια και του σώματος και της ψυχής σου μακριά τους, όσο είναι δυνατόν, αν δεν ευχαριστιέσαι στα πορνικά λόγια και ακούσματα και αν συνηθίσεις να μη βλέπεις με περιέργεια την ομορφιά των προσώπων.

                    Γιατί όποιος κοιτάξει γυναίκα με πονηρή επιθυμία, έχει κιόλας διαπράξει μέσα του μοιχεία μαζί της, και γι’ αυτό είναι ακάθαρτος ενώπιον του Χριστού, που βλέπει μέσα στην καρδιά. Επιπλέον, απ’ αυτό το πονηρό κοίταγμα, καταντάει, ο δύστυχος, και στη διάπραξη με το σώμα της αισχρής αμαρτίας. Αλλά γιατί μιλάω μόνο για πορνείες και μοιχείες και όλα τα μολύσματα που συνδέονται με τη φυσική λειτουργία, αφού και στις παρά φύση ασέλγειες σέρνεται ακόλαστα ο άνθρωπος, όταν περίεργα παρατηρεί τα κάλλη των σωμάτων;

                    Αν, λοιπόν, εσύ κόψεις απ’ τον εαυτό σου τις πικρές ρίζες, δεν θα μαζέψεις θανατηφόρους καρπούς, αλλά θα καρπωθείς την αγνεία και τη συνακόλουθη της αγιότητα, χωρίς την οποία κανείς δεν θ’ αντικρύσει τον Κύριο.

                    Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς

                    greekdownloads.wordpress


                    Πηγή: https://akrovolistishellas.blogspot.com/2025/07/blog-post_81.html
                    Πες μας τί νιώθεις και... Δες κάτι ειδικά για σένα ΕΔΩ!
                    Έχεις σημαντικές απορίες..; Βρες απάντηση ΕΔΩ!
                    Χαλάρωσε με μια Χριστιανική Ταινία ΕΔΩ!

                    Δεν υπάρχει δυνατότητα να διαβάσετε παλαιότερες αναρτήσεις - Αλλά δείτε ένα "τυχαίο" άρθρο ΕΔΩ!